Pages

#37 Hari ini 18/12/2010

Saturday, December 18, 2010 micosey , , , , , ,

ok. hari ini pelik sikit.
tido depan tv pukul 2 pagi. then 7 pagi amku aku dah bangunkan. aduhh
haha
ok. sambung tidur dalam bilik.
9 pagi ada orng datang. bangun tengok pak long aku. ok. sembang/
then ,pak aku suruh mesin rumput di sawah. k. aku p. balik letih gila.. aduhh..
lepas tu pak aku keluar tengok rumah sewa.
ada sebijik keta pak long aku simpan dalam rumah sebab haritu dia buat kenduri,tak ada tempat nak park,so sampai sekarang ada kat rumah aku. haha
aku pun start kereta main la reverse and forward. tak kuar daripada kawasan parking umah aku pun. hehe
aku mula berani buat macam tu apabila cousin aku named safr a,k,a bang chik bagi aku drive satria neo milik cousin aku atas jalan raya pegi kedai!!yeehaaA!! thanks bang chik! love u! hehe
itulah first time aku drive on the road. walla..
best kot.. hehehe

keep in touch~ :)

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.