Pages

#108 Kempen - Jom Kibar

Friday, August 5, 2011 micosey , , , ,

Merdeka!! Merdeka!! Merdeka!!

Dalam kesibukan kita menjalani ibadah puasa di bulan Ramadan,kita harus ingat,satu hari peringatan besar kepada kita bakal menjelma tidak lama lagi. Apakah hari tersebut ? Hari Kemerdekaan!! :)
Tanpa negara, siapa kita ? Adakah saya mampu menulis entri ini ? Adakah anda mampu membaca entri ini ?
Adakah tanpa negara,anda mampu update status di facebook ? Adakah anda akan dapat berpuasa dengan sempurna ? Adakah anda dapat
melakukan tarawih di malam hari dengan amannya ?
Fikir-fikirkan.
Tanpa negara,siapalah kita! Jadi saya menyeru warga bloggers,supaya sama2 kita mengibarkan bendera di rumah,dalam kereta serta di blog khususnya. Bukan untuk menunjuk-nunjuk,namun sebagai satu tanda kita menghargai perjuangan pelopor-pelopor bangsa yang telah gugur di medan perang!
Siapa nak kibar bendera negara kita jika bukan kita sendiri yang tak kibar !!
Mat saleh takkan kibarkan bendera kita!
Letakkan gambar Jalur Gemilang di sidebar anda!
Sekiranya anda menyokong kempen ini,saya harap anda dapat bantu buat backlink ke blog saya yang buruk lagi hina ini agar dapat membantu meningkatkan traffic saya yang baru sahaja menapak di alam ini.

* copy saja Jalur Gemilang di sidebar saya,dan linkkan ke post ini. kepada sesiapa yang copy,sila tinggalkan komen beserta link blog anda. saya akan follow dan buat entri yang ada linkkan blog anda. tq.
do comment my entry. have a nice day~ :)

12 Responses to “#108 Kempen - Jom Kibar”

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.