Pages

#033 Hidup sebagai orang yang kurang mampu di dunia

Friday, December 10, 2010 micosey , , , , ,

Sebenarnya ada satu cerita ingin saya kongsikan. ahad ini,kenduri cousin saya. well,saya seorang photographer ( ye ke ?? dslr pun takda) .ok .
thats the main point for this post.
well,aku seorang photographer ( ye ke ?? dslr pun takda)
ok. kisahnya bermula macam ini. aku nak lah snap gambar perkahwinan cousin aku. pinjam lah dslr pada rakan
susah gila nak dapat. lepas itu, aku dapat. aku bersusah payah ambil di rumah dia. lepas tu,pabila petang dia call
" weh,pak aku nak guna dslr p indonesia,aku kena pergi kl esok" ~
yesss! i like that statement!!! :(
pagi itu aku pun pergi lah hantar ke rumahnya jam 7.12 pagi aku dah mula bertolak. hujan renyai2 menjadi lebat.ouh tidak..
itulah
orang miskin macam aku. sapa kisah? diorang orang kaya. cousins aku ?? sebelah mak aku memang tak boleh pakai ah.. dah cakap nak pinjam,ada macam2 alasan. its ok. aku tak kisah dengan korang semua. kenapa ? sebab family aku banyak TOLONG korang. sebab itu aku TAK terasa hati! ahaha
wtv! lepas ini aku dah malas nak tolong2 dah.~

keep in touch~ :)

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.