Pages

#045 Selamat Datang 2011,Selamat Tinggal 2010

Friday, December 31, 2010 micosey , , , ,

Sebenarnya,banyak kisah pahit di 2010 yang perlu aku tinggalkan.
2011 merupakan tahun baru bagi aku untuk memulakan hidup sebagai seorang mahasiswa (sekiranya aku berjaya dalam spm)
bermacam-macam kes suka duka lahir dalam 2010.
segala kesilapan aku pada rakan-rakan aku,aku mohon maaf sangat2. harap2 korang semua maafkan aku

pada tahun 2010 jugalah aku break dengan gf aku.
dia tidak pernah mempercayai aku. asyik kata aku curang dan macam2 lagi. ya memang aku pernah "nakal" suatu masa dulu dengan orang lain namun semua itu sebelum kita couple.
benci aku pada kawan2 dia kerana mereka yang sibuk2 nak serang aku.

aku masih sayangkan dia. namun dia tidak mengerti. biarkan dia membenci aku dan hidup bahagia bersama rakan-rakannya.
cuma ingin aku nasihatkan disini pada anda semua janganlah korang amsuk campur hal couple kawan2 korang.
itu hal peribadi
apa nak jadi,jadi lah. tak perlu nak serang2 kalau diorang break or etc. selalunya lelaki yang akan kena kalau satu-satu pasangan itu break.
biarlah. dah memang fitrah hidup di dunia perempuan dianggap lemah jadi mangsanya for sure lelaki.
sabar saja lah.

kepada kawan2 aku juga,thanks pada yang always support or tak support ke.. anda kawan aku! for sure aku appreciate korang semua as friend! aku tak kisah kalau korang benci aku. AKU TETAP AKU

Aku cuma berharap 2011 akan menjadi tahun yang lebih baik pada aku. dan aku akan menjadi lebih baik! : )
maafla kalau blog aku ni ejnis hentam2 orang tapi,inilah blog bagi aku!

respons needed.. Chill yo!! :)

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.