Pages

#097 Cabaran Hidup

Monday, July 18, 2011 micosey , , , ,

Hidup x mudah untuk digambarkan.
percayalah,hari demi hari hidup anda akan menjadi semakin susah dan susah dan susah melainkan anda merupakan seorang yang tak pedulikan pada masalah yang berlaku.
tak apalah,lain orang,lain jalan hidupnya. sudah semestinya,qada dan qadar telah menentukan segalanya. namun,usaha diperlukan dalam menjalani kehidupan kita di dunia ini.
hari ini beberapa perkaa besar telah ebrlaku padaku.


1.  aku dimarahi seorang perempuan yg pada aku seorang yg lemah lembut dan baik (ini bukan ayat bodek )
tapi mungkin disebabkan perangai aku yg always nak 'joke' aja di mana2,telah membuatkan dia terasa hati dengan ayat2 yg aku keluarkan. sorry,aku tak berniat nak kata apa2 pasal tu. aku cuma nak melawak. mungkin aku x kenal hang sangat,tetiba ja buat lawak bodoh kat situ,itu yg menyebabkan hg sakit hati.. aku minta maaf sekali lagi dan lagi dan lagi.. sesungguhnya,satu perasaan yg amat teruk apabila kita dimarahi seseorang  tidak kira siapa pun.:((
IM SO SORRY!! :( 


2. aku mendapat jemputan ke satu event besar bersama perdana menteri sabtu ini di perlis ,malangnya aku berada di johor belajar.. cuti aku seminggu selepas event tu berlangsung.omaigod. mungkin ramai antara kita yg benci PM Najib,tapi it's still my pleasure to see him. it;s not easy to be a PM. and because of him,we still live peacefully in a country named malaysia. kita tak dapat nak penuhkan harapan setiap orang. seperti aku,aku tak dapat nak penuhkan segala harapan yang kawan2 berikan padaku,ridak semua mampu ku penuhkan,kerana aku manusia biasa. begitu juga pm,dia juga manusia dan dia juga melakukan kesilapan. bagi aku,kita tidak patut menilai seseorang melalui kesilapan yg dilakukan namun kita nilai berdasarkan apa yg telah dia lakukan dan apa yang bakal dia lakukan.

itu ja. malas cakap banyak. sekarang aku on training for kayak. training aje la. sure x dapat wakil uthm punya. haha :)


respons needed.. Chill yo!! :)

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.