Pages

#056 HATI

Sunday, February 13, 2011 micosey , , ,

HATI
satu perkataan yang memberi sejuta makna. 
hati selalunya berkaitan dengan perasaan dan kasih sayang.
untuk orang yang "couple" hati merupakan perkara utama yang harus dijaga antara satu sama lain.
bukan orang yang dalam percintaan ja ada hati,kita yang solo ini pun ada juga hati
baiklah,biarkan aku straight to da point.
sebenarnya ada beberapa perkara yang telah mengguris hati aku. (kalau lah betul hati ini terguris oleh sebilah pisau yang tajam,anda bayangkan betapa sakitnya hati ini)
erm... biasalah orang yang solo  macam aku ni,pasti akan terasa hati dengan tak lain dan tak bukan kawan2 aku. ahha
erm. kawan,walaupun dah lama kau kenal aku,namun kau hanya kenal aku pada zahirnya saja. apakah erti kawan pada kau,kawan ??
ada dua perkara yang telah mengecewakan aku pada kali ini semuanya datang daripada kawan.

PERTAMA :   seorang kawan aku invite la buat something,then once aku dah ready,dia buat macam tak tau ja. ada lagi kawan2 yang lain,tapi kau jangan la invite aku kalau aku x berguna dalam hal kau itu. menyakitkan hati saja apabila kau ignore aku

KEDUA : seorang kawan telah memerli aku seolah-olah aku ni seorang yang suka bawak cerita. haha! ada aku kesah ? fine aku seorang yang suka bawak mulut ! suka bercerita pasal orang lain. hello!! kalau pasal kawan baik kau,sure kau cakap macam tu kan. tapi kalau kau tanya pasal hal orang lain,kau x cakap aku bawak mulut tapi kau puji2 aku!! kawan jenis apa kau ni ?!

sudahlah,tiada maknanya aku meneruskan penulisan entry kali ini kerana aku musykil blog ini akan menjadi tempat aku "BAWAK MULUT". 

aku terpaksan menjadi hipokrit terhadap "kawan" aku yang terlibat ni.




respons needed.. Chill yo!! :)

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.