Pages

#112 Pertama Kali Puasa Di Rantauan

Monday, August 8, 2011 micosey , , , ,

Hai semua. Masih letih nak update blog tapi disebabkan semangat yang membara ini membawa aku untuk terus menulis dan menulis.
Aku ingin meningkatkan traffic blog ini lantas menukarnya menggunakan domain sendiri.
Insyaallah aku akan cuba bersungguh-sungguh dan ingin membuatkan agar blog ini tidak terlalu merepek .

Hari ini aku ke Bazar Ramadan Parit Raja,Johor.
Ya lah,dah dekat dengan tempat aku belajar iaitu UTHM kan ?
So aku gerak lah ke sana. Ramai yang cakap situ gempak.
Sememangnya ramai orang ke sana,bukan setakat juadah berbuka juga turut dijual malah ada bazar yang menjual pelbagai barangan khusunya buat bulan Ramadan dan Aidilfitri nanti.

antara 2 orang rakan yang pergi

apabila sedang lapar,semua nampak lazat

antara rakan yg join aku
abang ini sedang memprose tebu.
satay ini sedapp

macam sedap ja.

sup tulang


Aku pergi dengan beberapa rakanku.. ahha
Ada lah jugak beberapa gambar berjaya diambil. Jom tengok! :)


do comment my entry. have a nice day~ :)

2 Responses to “#112 Pertama Kali Puasa Di Rantauan”

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.