Pages

#110 Trip Yang Panjang & Meletihkan

Sunday, August 7, 2011 micosey , , ,

Hai semua.
Alhamdulillah saya dah selamat sampai ke destinasi iaitu daripada Perlis ke Batu Pahat,Johor.
untuk apa saya ke sini ? Untuk belajarlah. haha
Saya merupakan salah seorang pelajar yang belajar di Universiti Tun Hussein Onn Malaysia atau lebih dikenali sebagai UTHM.
Rata-rata pelajar sini datang
daripada pelbagai jenis negeri.
Contohnya, rakan sebilik saya,datangnya daripada Terengganu yang mengambil masa lebih kurang 8 jam. haha.
Kalau saya daripada Perlis ,mengambil masa lebih kurang 10 jam.
Apa boleh buat dalam bas ? Duduk dan tidur sahajalah..
Tahap kebosanan yang amat tinggi dan sesungguhnya amat meletihkan
zzZZzzZZzzzzzz
Sampai aja ke bilik ,terus tidur..
Macam teman sebilik saya....... Jom usha dia tidur!!
Hehehehehe..
Sorry bro.. aku terupload pulak! :P
Hanya satu gambar ja sempat aku snap kerana aku pun dah letih. Mau tido! :D

do comment my entry. have a nice day~ :)

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.