Pages

#020 Kawan tak guna

Wednesday, June 30, 2010 micosey

hampess
ada sorg kawan nie
bila kita baik dgn dia ok la
but then..
bila ada someone datang kat dia
lupa kawan lain.
maybe i take this too serious
sorry.
but then,tak suka,tak perlu perli aku kat fb.
lol
wth with u? ?
dok diam sudah arh.! mangkuk betul! aku igt sbb hang sekelas dengan aku ja! damn!
diam sudaa~ shit!!

2 Responses to “#020 Kawan tak guna”

  • Anonymous says:

    gua pon bnyk kawan ini mcm...pelangai aa mcm setan wor...masa susah cali sama gua,,,masa senang gua ckp pon xda dgr woo....ini olang aaa...patot kena cincang sampai lumat...then lu campak kat kandang rimau...

    my advise...bo layan je bro...ala...x lama da...bapa bulan je...pasni abis spm...x yah tgk la muka dier....wokeyh ?? who am i ? it me ♫ man~ =D

  • micosey says:

    haha
    i noe lu bader. :)
    thx for cheer me up./ :)
    haha
    brapa bln ja lagi
    hahahahhahahaaa

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.