Pages

#014 merananya diriku ini

Friday, June 11, 2010 micosey , , ,

 kenapa
dalam hidup ini.. banyak perkara yang berlaku.
banyak ujian yg terpaksa aku hadapi.
aku cuma ingin hidup bahagia.,
tapi kenapa,x layakkah aku untuk dapat hidup bahagia bersama dia?
apa hina sangatkah aku?
aku cuba menjadi yg terbaik. but still,aku masih bukan terbaik
aku jaga hati kau. namun,kengkadang aku terpaksa pentingkan diri utk jaga hati aku,yang kau tak jaga ini.
aku cinta kau. namun kau selalu menuduhku curang.
aku cinta kau
namun,
kau langsung x pentingkan aku
kenapa? sebab aku bodoh?? tak layak mendapat cinta kau? attention dpd kau?
come on.. beri la sedikit ruang utk aku dalam hidup kau selain dpd kawan2 kau.
jaga la hati aku sama.
aku jaga hati kau.tp kau x jaga langsung hati aku
kau buat apa kau nk buat.
aku bantah,kau marah,nk break. apa perlu aku lakukan? terima saja agar aku dapat bersama kau
aku cinta kau sgt
perlukan kau sgt2
harap kau paham dan akn cuba jaga hati aku.


keep in touch~ :)

7 Responses to “#014 merananya diriku ini”


  • ehh sama je mcm crite i..hak3! tapi i tetap cooL. buat lantak je. kdg2 rasa penat gak. tp rilexkan aje.! sabar okeh =))

  • micosey says:

    sudah penat bersabar. cinta ini dibalas dengan sesuatu yg tak sepadan. sedih sangat. :((

  • Anonymous says:

    sedyh cite ko ni....aku nak bagi cadangan leh ? tapi aku takowt ko marah...aku taw ko ni jenis sensitif...kalu ko sangup amik risiko...x pe la..tapi kalu ko x sangup baik x yah....aku penah jadi cm ko...n aku amik risiko...then result dier...aku taw dier bukan milik aku...i let her go~ n she's hepy wit it...mula² aku sedeyh...tapi lama² fuyoo...hidup aku jadi besh laaa...x da sedyh² nak pikir pasal dier....

    da question is......u hve guts to do like i told ya ? think about it..let me know k.perhaps i can help u...sumtimes u hve to sacrifice sumting important to u in order to achieve sumting big..told u bro..its big..huge..err i mean sumting that PRICELESS...OK ? lookin forward to our next conversation..^_^

  • micosey says:

    yeah..
    tapi saya langsung xda semnagt nak buat begitu. serious. :((

  • Anonymous says:

    dgr dlu derr....ko cuba buat nieh....ko jgn sent msg langsung kat dier satu hari.....tgk apa reaksi dier..... kalu dier cari ko...maksudnyer ko memang penting bagi dier kalu x...ko phm² la...aku bukan nak ko berpisah ngan dier derr...aku nak ko hepy...ni owg pangil test...sama da she luv u or not..she need u or not....1 day enuf...kalu ko rindu dier pon ko tahan jaaa...nak cuba ?? aku x paksa...kalu ko x nak.. x pa..truskan la moody... harap² satu hari nanti moody ko tu akan berakhir dgn hepyness..^^

  • micosey says:

    thx bro. i'll try...
    i think she need me,but her ego too high. well,educated person rite compared to me.

  • Anonymous says:

    trnyata awak curang. xperlu brcakap pandai di sini. sakit hati ini sy yg tanggung. :)





    regard~ur ex gf

Related Posts with Thumbnails
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.