Pages

#073 Futsal bersama kawan-kawan

Wednesday, May 4, 2011 micosey , , , , ,

tanggal 4 May 2011 jam 3.00 petang (masa melayu) aku dan kawan2 ada la p main futsal..
best ouh... sesungguhnya aku x reti main futsal..hahaha
saja buat buat terer main.. ;D
futsal ni satu sukan yang relaks, namun masalahnya,ada yang bermain futsal tanpa semangat kesukanan yang tinggi. too serious hingga futsal bersama kawan2 jadi x syok...
haha
maaf la bahasa rojak n pelik sikit sebab ini cerita tentang kawan dan futsal
aku tergolong dalam team wan,addeen,apai,fitry,farid,ben.. haha.. team kami memang cool ah main.. terbaik
apai pulak jenis x suka kritik orang.kalau ada salah dan silap (perghhh!! macam raya plak! ) dia x marah,xkutuk tapi dia bagi semangat.. "tak pa nan.. ok dah tu..relaks..relaks.. " (aku tambah sikit2 dalam quotation )
ben pun sama.. tapi kadang2 dok boh aku jugak.. addeen pun.. wan besa2 ja.. cool~
dulu main dengan zamir kira style ah.. aku jadi goalkeeper,bola x sampai kat aku pun bila dia jadi defend! hak2
begitu juga orang lain.... x pressure kawan2 lain. biasa la.. kita main kawan2,bukan main utk team negara.. hehe
enjoy tu yang penting!! yeah!!
and for sure,aku enjoy tadi walaupun aku terpaksa balik awal,sebab pak aku kurang sihat. yang pasti.. terbaik ah!! :D
 jom kita kenal2 sama kawan2 aku yang main tadi :

Team aku :

ben (driver traktor)
ini apai yang aku mention tadi
ini addeen!

ni farid
ini abg macho fitry :P
abang kelate kite,safwan 
cikgu pakar ,wan


Team opponent :
ini amir
ni ali,keeper yang hebat

ini asyraf atau lebih dikenali sebagai che mat!

ni chilat,dia mai lewat tadi

ni pulak Do



mat ganja,naim :P





laki pujaan wanita,zamir.. haha


respons needed.. Chill yo!! :)

8 Responses to “#073 Futsal bersama kawan-kawan”

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.