Pages

#051 Cinta Itu...(versi budak sekolah) 2

Monday, January 17, 2011 micosey , , ,

“PEPERIKSAAN akhir tahun akan berlangsung 2 minggu lagi. Saya amat berharap semua pelajar telah melakukan persiapan untuk menempuh peperiksaan tersebut,” ucap pengetua SMK Taman Mahkota.

Sudah sebulan berlalunya peristiwa yang menjadi sebutan warga SMK Taman Mahkota. Persembahan yang sangat sweet daripada Falah dan Am pada Hari Anugerah SMK Taman Mahkota. Memang semua orang tidak menyangka bahawa Falah dan Am yang terkenal dengan saling prank antara satu sama lain alih-alih boleh buat persembahan yang sangat cool gila. Lepas peristiwa bersejarah tu, banyak mulut yang bercakap “Falah dengan Am tu sesuai jadi mak we pak we kan? Sweet ja diaorang.” Falah dan Am tenang menghadapi segala kontroversi tersebut. Biasalah artis SMK Taman Mahkota.

………………………………………

FALAH sedang khusyuk membelek majalah Fokus SPM di kedai Muthusamy. Tiba-tiba, dia terlihat kelibat Am bersama-sama seorang perempuan yang  boleh tahan cunnya. Pada mulanya, hatinya terdetik untuk menegur Am tapi setelah dia terlihat perempuan tersebut, dia ............. 

TERUSKAN PEMBACAAN ANDA DI SINI .. 




AKU AMAT BERBANGGA SEORANG KAWAN MAMPU MENULIS SEBEGINI. TERUSKAN SUPPORT DIA DENGAN MEBACA PENULISAN DIA. : )
AKAN KU UPDATE DI SINI ~ : )


respons needed.. Chill yo!! :)

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.