Pages

#065 Dermarian 06-10 PromNite

Monday, April 11, 2011 micosey , , , ,

aku merupakan bekas pelajar smk derma.
sapa x kenal smk derma kat perlis kan!
skolah harian terbaik di perlis.
aku mula belajar di situ pada tahun 2006 iaitu di tingkatan 1 hingga 2010 (tingkatan 5)
walaupun sekolah aku merupakan sekolah terbaik di perlis,tapi aku sebagai pelajar di situ bukan lah terbaik.
hal ini terbukti apabila result peperiksaan awam keluar iaitu pmr dan spm
pmr aku dapat 5a ja. ish2.. manakala spm aku hanya dapat 4a.
begitu teruknya aku.malasnya aku belajar.
pasti guru2 yang mengajar aku kecewa dengan keputusan yang aku dapat. jadi lepas ni,aku akan lebih berusaha,
aku akan cari balik cikgu2 aku lepas aku berjaya! aku nak buktikan pada mereka semua. juga pada kawan2 ku yang ada sesetengah daripada depa yang merendahkan aku yang dah rendah ni.hampa tunggu!!

ok,berkenaan dengan tittle di atas,aku telah menghadirkan diri pada malam itu iaitu sehari sebelum keputusan spm diumumkan (22 march 2010). setiap yang hadir perlu membayar rm 50 seorang.bagi aku ia amat berbabloi dan makanannya amat mewah. thanks kepada penganjur.
satu malam yang pasti aku tak akan lupakan. nyanyian daripada adila,akmal,kamal,juga naufal,addeen,irzat memang mantap! :)
thanks guys!
tak banyak gambar aku dengan kawan2 sebab aku yang ambil gambar. sedih2. xdapat aku abadikan kenangan kita kawan2. apa2 pun enjoylah gambar di sini. :)













respons needed.. Chill yo!! :)

6 Responses to “#065 Dermarian 06-10 PromNite”

Related Posts with Thumbnails
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.