Pages

#027 Syawal 2010

Friday, October 1, 2010 micosey , , , , , ,

Sebaenarnya.. syawal tahun nie memberikan banyak makna padaku. walaupun padaku erti RAYA pada tahun ni agak hambar.. namun banyak perkara berlaku.. sedih,gembira.. segala-galanya...
GEMBIRA___---- lepas trial,aku dapat keputusan.. 6A,2C,1G.. perghh.. sah2 add math aku G.. tak pa.. aku bersyukur dapat result sebegitu..

SEDIH_____ ---- aku ditipu setelah membuat pembelian online.. aku dah bank in rm100.. dah report polis tapi harapan memang rendah. aku tarik balik report kerana tak nak mak bapak aku tau. sorry..

kemudian,pak ngah aku meninggal.. dalam minggu pertama RAYA.. aku begitu sedih.. sedih tak terkata.. banyak kenangan aku dan dia.. walaupun dia seorang yang agak pendiam.. semasa solat jenazah,aku menangis.. dia yang dulunya sihat... menghantar dan mengambil aku tuisyen dikala bapaku ada hal .. dah la pulang,dia belanja makan .. macam2 kenangan aku dgn dia.. aku begitu sedih.. mmg aku bukan anak dia tapi ntah.. hingga sekarang aku terasa kehilangannya.. aku menangis seorang diri.. malu jika adik2 mahupun orang lain nampka aku menangis kerana pak ngahku sedangkan aku rasa anak2 dia tak la menampakkan kesedihan mereka macam aku. rumah terbakar nampak asap,namun hati.. sapa yang tau kan.. itu lah.. aku rasa bersalah sangat,sehari sebelum beliau koma,aku tak pergi jenguk dia dengan bapa aku tapi aku online fb.. ntah lah. jiwaku kosong.. aku cuma rasa sedih . tak tahu nak gambarkan bagaimana lagi.. tiap amlam aku doakan dia. dia banyak melapangkan masanya di rumah aku setiap petang,bawa pisang goreng.. makan... tapi sekarang.. ?? aku rindu semua itu.. aku rindukan dia.. :((
namun ini adalah takdir yang telah ditentukan.. munkin ini terbvaik buatnya daripada di terus sakit di dunia.. aku masih belum dapat menerimanya setulus hati aku lagi.
PAK NGAH,SAYA SAYANGKAN PAK NGAH! T__T
Al-Fatihah. Semoga pak ngah ditemnpatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman..

honestly,saya menangis tika saya menaip post ini.maaf,tak dapat terus sambung.. T__T
keep in touch~ :)

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.