Pages

#024 Penghargaan Besar Buat Saya..

Tuesday, August 24, 2010 micosey , , ,

Ingin saya kongsikan disini bahawa saya amat gembira kerana mendapat penghargaan daripada seseorang yang hanya akan saya gelarkan sebagai A. Dia menghubungi saya melalui facebook chat.. dan saya agak terkejut dengan permintannya untuk menjadi photographer rasmi pada satu majlis yang agak besar bagi saya. . sungguh tidak saya sangka. malah,beliau juga membekalkan dslr pada saya untuk digunakan kerana saya tidak ada dslr. wah! bertuahnya saya. gembira.. :)



inilah hasil perjuangan saya sebagai seorang media yang ikhlas dan mementingkan kerja serta kualiti. :)
ini menunjukkan bahawa khidmat saya sebagai photographer diperlukan kerana jelas terbukti hasil gambar yang saya ambil (di sekolah) elok dan memuaskan hati orang lain. sekalai lagi,saya ingin berterima kasih kepada si A kerana sudi memberi peluang sebegini pada saya.sudah pastinya pada majlis tersebut saya akan bersungguh-sungguh semasa menjalankan tugas dan akan menggunakan peluang ini untuk mempelajari lebih banyak pengetahuan. THANKS!!  :)
keep in touch~ :)

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.