Pages

#006 JomHeboh Perlis

Saturday, May 29, 2010 micosey , , , ,

Satu program telah menggegarkan perlis hari ini dan esok. apakah program itu ? itulah namanya Karnival Jomheboh! wahahahaha..pada 28 dan 29 Mei,karnival ini akan bertapak di kawasan Stadium Utama Negeri Perlis. huu~
disebabkan oleh karnival ini,banyak kereta dari negeri luar masuk ke perlis lantas menyebabkan kesesakan. wow! penangan jomheboh! perlis merupakan negeri yang tak pernah sesak walaupun pada hari raya. namun,pada hari ini,banyak kereta berada di jalan raya di perlis.
sesungguhnya,jomheboh berjaya menarik ramai pelancong ke negeri yg dihadirinya. terima kasih jomheboh kerana mempromosikan perlis! :)
tadi,sempat juga singgah sebentar di sana. waktu tersebut,ada ke booth hotlink,ada lah sofaz sedang memberi i-phone kepada pemenang cabutan bertuah!
wow!! :)
aku beli dutch lady jer.. 4 botol besar rm 10
wakakkakaka.. :D
dan pada masa tu,nampak juga fauziah gaus serta adli di booth cereka kalau x salah saya. mereka sedang bersedia untuk membuat lakonan untuk cerita apa tah.. lupa sudaa~
:D
ramai penonton yang hadir menyaksikan di sebalik tabir. itu merupakan satu aktiviti yang baik kerana dapat memberi pengetahuan tentang lakonan kepada para penonton dan boleh menyaksikan pelakon dengan lebih dekat. :)
*maaf,x sempat ambil gambar. :(

keep in touch~ :)

2 Responses to “#006 JomHeboh Perlis”

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.