Pages

Peperiksaan

Tuesday, May 25, 2010 micosey

erm.. sebenarnya,dalam minggu ni,ada peperiksaan.. peperiksaan akhir tahun. wah2..
aku tak bersedia apa pun lagi lkerana sibuk dengan program hari guru. aduh.. susah².. tapi tak mengapa.. perkara dah berlalu.. aku pun tengah exam sekarang.. study setakat yang mampu je la.. hehee..
untuk hari ini,ada kertas Additional Mathematics! pergghhh!! padu!! sussah kot!
haha.. sebenarnya,aku lemah dalam add math. asyik failed saja. tak pa,.... lepas ini aku akn lebih berusaha. insyaallah. :)
setakat ini saja .. dan jangn lupa promot la blog saya pada rakan anda yang lain.. :D
:)


keep in touch~ :)

Related Posts with Thumbnails
Powered By Blogger
www.micosey.blogspot.com. Powered by Blogger.
Powered by Blogger. Designed by elogi. Converted by Smashing Blogger for LiteThemes.com. Proudly powered by Blogger.